Cvetka svetuje...



Le še o koranavirusu poslušamo povsod. Doma smo vsi prestrašeni. Res, da se držimo navodil, upoštevamo, kar nam svetujejo. Vemo, da je bolje, če ne čutiš pretiranega strahu, ne vemo pa, kaj naj naredimo z njim. Vsak dan je močnejši.


Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

S tapkanjem boste odpravili tisto količino strahu, ki mu pravimo lažni strah. Količino, zaradi katere trpi naše telo, oslabi imunski sistem, zaradi katere so naše misli negativne,... Kratek postopek tapkanja sem objavila tukaj, v kolikor se želite naučiti tudi sami, dobrodošli na delavnico ali individualno srečanje. Na srečanju v skupini pa boste lahko tapkali pod mojim vodstvom. 

Tako bo ostala količina strahu, ki jo potrebujemo za preživetje - resnični strah. Da bomo še naprej previdni in odgovorni, ampak bomo v sebi čutili mir in zaupanje. 


Mojemu otroku v šoli ne uspeva najbolje. Tudi doma je nemiren. Vsi v družini smo že slabe volje. Kaj lahko naredim?


Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

Naučite se pravilnega in učinkovitega tapkanja, odpravite vse, kar čutite ob tem, ko pomislite na otrokove težave. Naj se tudi vaš otrok nauči tapkanja. Tako bo vedno, v vsaki situaciji, znal tudi sam premagati svoja negativna čustva. Noben od vaju nikoli več ne bo čutil nemoči. V oba se bo "naselil" notranji mir, odnos se bo zbližal in lahko boste rekli: "Zdaj pa zmorem - to odgovorno vlogo mame - tako, kot sem si želela!" 


Kako mi lahko tapkanje pomaga pri odpravljanju stresa?

Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

Vprašajte se, kaj ČUTITE v določenih situacijah, ki so za vas stresne. S tapkanjem se lotite vsakega čustva, občutka in prepričanja ter dogodkom, povezanim s tem, odvzemite moč - ne glede na to, ali so se že zgodili ali se bodo šele v prihodnosti. 

Na enake situacije se boste odslej odzvali mirno in preudarno, tako se bo izboljšalo tudi vaše fizično počutje.


Najin odnos več ni takšen, kot bi si želel. Že leta ji dopovedujem, naj se spremeni. Kako naj ji razložim, da mi njen odnos do mene ni všeč? Razmišljam, da bi prekinil z njo.

Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

Ne čakajte, da se bo spremenila ONA, spreminjajte SEBE. Tudi, če se vam v tem trenutku zdi, da vajina veza ne bo trajala - odpravite "gumbe", na katere vam "pritiska" s svojimi besedami ali dejanji. Tapkajte na čustva, občutke, prepričanja, ki jih boste prepoznali pri sebi. Prepričana sem, da boste prišli do bogatih spoznanj. Se je na enak način do vas obnašal že kdo v preteklosti? Vas spominja na koga? S tapkanjem boste spremenili mnenje o dogodkih nekoč, določenih stvari ne boste več jemali osebno, tudi partnerko boste razumeli na drugačen način. 


Muči me nespečnost. Kakor hitro ležem v posteljo, ves čas premlevam dogodke minulega ali prihajajočega dneva. Težko opravljam delo v službi, saj sem popolnoma izčrpana. Ne morem več..

Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

O čem razmišljate čez dan in zvečer? Kaj je tisto, kar vas vznemirja?  Ko boste s tapkanjem odpravili čustvene vzroke teh misli, boste zaspali mirno, zbujali se boste spočiti in veselili se boste novega dne.

   

       Kako dolgo moramo tapkati, da se težava odpravi?



Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

Tega ne moremo vedeti v naprej. Včasih je dovolj nekaj krogov tapkanja, včasih pa je spet potrebno nekaj vztrajnosti. Ne vemo namreč, kako hitro vzpostavite ravnovesje v energijskem sistemu in kako "globoka" je težava. Ampak - ko jo odpravimo, jo odpravimo za zmeraj.

Tako pridno treniram! Res se trudim! Dam vse od sebe! Potem pa pridem na tekmo... in izpadem, kot, da ne znam nič! Popolnoma  nesposoben! Čutim pritisk - vem, da pričakujejo od mene dobre rezultate. Tudi sam jih. Čutim strah - zdi se mi, da bom kar obupal.


Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

Odpravljajte vse te občutke in čustva - vsakega posebej. Strah, občutek, da niste sposobni, prepričanja o tem, kaj od vas pričakujejo drugi in sami od sebe, jezo, nemir, občutek, da se brez veze trudite, razočaranje, ... karkoli je tisto, kar resnično čutite. Oglejte si video posnetek, ki prikazuje športnika, ki tapka . Na ta način odpravi napetost, preden vstopi na igrišče.




Alergičen sem na pik čebele. Kako si lahko pomagam s tapkanjem?


Vprašal/a : .

Cvetka odgovarja...

Takoj po piku čebele kar začnite tapkati - vsaj po karate točki. S tapkanjem odpravljamo ali olajšamo fizično bolečino ter čustva v tistem trenutku. Svetujem vam, da odpravite tudi vse občutke in čustva, povezane z dogodki, ki ste jih doživljali, preden je nastopila alergija.

Zgodbo gospoda, ki ga je čebela pičila naslednji dan po udeležbi na delavnici, lahko preberete tukaj.